sanat vain tulevat
valuvat paperille
hakevat järjestyksen
ja ne soivat
soivat


OLISITKO


Olisitko lähtenyt kaupungille
jos olisin kysynyt?
Olisitko tullut mun kanssani
ja vielä baariin eksynyt?

Sä olet yksin kotona kuitenkin
katsot jotain Youtuben turhinta pätkää.
Jospa minä soitan, tuletko seurakseni?
Kaipaan sinua niin.

Olisitko valmis seikkailuun
jonka mä voisin tarjota?
Olisitko kenties illan päätteeksi
mun luokse tulossa?

Sä olet yksin kotona kuitenkin
katsot jotain Youtuben turhinta pätkää.
Jospa minä soitan, tuletko seurakseni?
Kaipaan sinua niin.

Oletko hereillä nyt?
Ei puhelu yhdistynyt.
Tekstiviestin mä lähetän viimeisen
kun sulta saan vastauksen:

Olisitko lähtenyt kaupungille
jos olisin kysynyt?
Olisitko tullut mun kanssani
ja vielä baariin eksynyt?

Sä olet yksin kotona kuitenkin
katsot jotain Youtuben turhinta pätkää.
Jospa minä soitan, tuletko seurakseni?
Kaipaan sinua niin.

© Reetta Heino 2010

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti