sanat vain tulevat
valuvat paperille
hakevat järjestyksen
ja ne soivat
soivat


MISSÄ OOT


Olen tuntenut sinut liian kauan
jotta muistaisin
mistä lähtien suutelit hiuksiani
kun lähdit iltaisin

En muista mistä silloin
sun kanssas juttelin
kun sä istuit luona veljeni
sun parhaan kaverin

Sinä vuonna ostit uuden hienon
sähkökitaran
ja mä itkin takapenkillä
sun äitis Vitaran

Sä siirsit poskeltani
litistyneen kiharan
sydänsurun kyynelillä
kastellut ois Saharan

Missä oot

Sinä lähdit armeijaan
minä Helsinkiin
perustimme perheet
ja kerran vain tavattiin

Kului neljätoista vuotta
ennen kuin taas kohdattiin
oli molemmilla lippu
saman bändin konserttiin

Mä muistan tarkkaan
mistä me silloin juteltiin
kun sä vedit minut syliisi
ja yössä suudeltiin

Missä oot

Sinä lähdit armeijaan
minä Helsinkiin
perustimme perheet
ja kerran vain tavattiin

Oli ollut vaimosi muistotilaisuus
meillä eron myötä lasten yhteishuoltajuus
ajat viimeiset nuo usvaan kadonneet
on elämää, jonka jälkeen ymmärtää

Missä oot

© Reetta Heino 2010

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti