sanat vain tulevat
valuvat paperille
hakevat järjestyksen
ja ne soivat
soivat


LUPAUS


Tämän päivän muistoihimme talletamme
Olit vierelläni luona alttarin
Olemme liitollemme saaneet sinetin
Lupautuneet toisillemme

Kun mä ensi kerran katseeseesi havahduin
Oli kaunista tai ehkä satoikin
Sitä en muista, mutta tunnen vieläkin
Kuinka sinuun mä rakastuin

Kun mä sinuun vilkaisen, niin tiedän sen
Löytänyt oon lähelleni ihmisen
Jonka kanssa voin kulkea huomiseen
Läpi arjen ja juhlien

Tämän hetken taikaa sydämessäs kannat
Jää mieleen valo, tuoksut, tunnelmat
Sä minut tunnet, tiedät hauraat unelmat
Jotka joskus toteutuvat

Kun mä sinuun vilkaisen, niin tiedän sen
Löytänyt oon lähelleni ihmisen
Jonka kanssa voin kulkea huomiseen
Läpi arjen ja juhlien

Tämän päivän muistoihimme talletamme
Olit vierelläni luona alttarin
Olemme liitollemme saaneet sinetin
Lupautuneet toisillemme

© Reetta Heino 2010

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti